giovedì 11 agosto 2011

Witam.

Mam na imie Dagmara, ale wszyscy mowia na mnie Daga.
Jestem szalona 20 latka ktora kocha zycie, i wykorzystuje je na calego. 
Od 12 lat mieszkam w Italii
Nigdy nie potrafilam zrozumiec jak mozna podsumowac czlowieka w paru slowach, ale sprobowac mozna..
A wiec,jestem bardzo spontaniczna, smiala, zabawna, sympatyczna, wygadana, wyluzowana, pomocna.. ale oczywiscie jak kazdy czlowiek, mam tez te zle cechy o ktorych mowie tez otwarcie..jestem bardzo msciwa osoba, potrafie tez byc naprawde bardzo podla z ludzmi ktorzy zajda mi za skore, czasami mam takie dni kiedy wystarczy jakies glupie spojrzenie lub jedno slowo zeby wyprowadzic mnie z rownowagi, ale to tylko czasami..



Za rodzine i przyjaciol oddalabym zycie bez zastanowienia. 
Te osoby sa nietykalne, poprostu.
I co po za tym? Hmm..
Kocham Z A K U P Y !!

Moj blog bedzie o wszystkim, o zyciu, ciuchach, make up-ach, muzyce i takich tam..


Znajdziecie mnie tez tu:

1 commento: